Anasayfa / Güncel / SARIKAYA’DA FIRIN DENETİMİ YAPILDI

SARIKAYA’DA FIRIN DENETİMİ YAPILDI

  Sarıkaya Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri ilçede faaliyet gösteren fırınlara yönelik denetim gerçekleştirdi.
Denetimlerde fırınların vatandaşların sağlığını ön planda tuttuğu gözlenirken, yapılan gramaj denetimlerinde ekmek gramajlarının normal olduğu görüldü.
Sarıkaya Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerince ilçe genelinde ekmek üretimi yapan fırınlarda denetimi titizlikle yaptı.
Temizlik, hijyen ve ekmek gramajları başta olmak üzere rutin kontrollerin yapıldığı denetimlerde firmaların vatandaşın sağlığını ön planda tuttuğu gözlemlenirken zabıta ekipleri yaptıkları gramaj kontrolünde ekmek gramajlarının normal olduğunu gördü. Sarıkaya Belediyesi Zabıta ekipleri fırınlara da ayrıca teşekkür ederek her zaman gramaj ve temizliğe, hijyene önem veren Sarıkaya fırıncılarına teşekkür etti. Denetimlerde her hangi bir olumsuz duruma rastlanmadı. Haber Yasemin Tek

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.