Anasayfa / Güncel / SUYA SABUNA DOKUNUN !

SUYA SABUNA DOKUNUN !

SUYA SABUNA DOKUNUN !
Sarıkaya Belediye Başkanı Ömer Açıkel “Koronavirüs ile mücadele kapsamında her su abonemizden bu süreçte aylık 10 ton su bedeli alınmayacaktır.dedi. Hiçbir virüs alacağımız tedbirlerden güçlü değildir. Diyen Av. Ömer Açıkel faturalı su abonelerinden 10 Ton su bedeli düşülecektir. Kartlı su aboneleri ise belediye su işleri şefliğine gidip 10 suyu ücretsiz olarak kartlarına yükletebilir dedi.

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.