Anasayfa / Güncel / BİR AYLIK MAŞINI BAĞIŞLADI

BİR AYLIK MAŞINI BAĞIŞLADI

Tepedoğan Köyü Muhtarı Fevzi Şenyürek bu ay muhtarlık maaşını; Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başlattığı “ Biz Bize Yeteriz Türkiyem” Milli Dayanışma Kampanyası’na bağışladı.  Bağış makbuzun da Sarıkaya Kaymakamı Yasin Özcan’a verdi.  Tepedoğan Köyü Muhtarı Fevzi Şenyürek bu ay muhtarlık maaşını; Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başlattığı “ Biz Bize Yeteriz Türkiyem” Milli Dayanışma Kampanyası’na bağışladı.  Bağış makbuzun da Sarıkaya Kaymakamı Yasin Özcan’a verdi.  Sarıkaya Kaymakamı Yasin Özcan ise; Devletimiz ve milletimiz adına kendilerine teşekkür ederiz. Biz Bize Yeteriz TÜRKİYEM” dedi.Bizde Muhtarımızı kutluyoruz.

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.