Anasayfa / Güncel / VALİ POLAT DENETİM YAPTI

VALİ POLAT DENETİM YAPTI

Yozgat Valimiz Ziya Polat geçen hafta Roma hamamında incelemelerde bulunmak için ilçemize gelmişti.  Yozgat Valimiz Ziya Polat geçen hafta Roma hamamında incelemelerde bulunmak için ilçemize gelmişti.  Vali Polat Roma hamamında incelemeler de bulunduktan sonra Sarıkaya esnafını ziyaret ederek Korona virüs tedbirlerini yerinde inceledi.  İlçemizde Korona virüs denetiminde bulunarak, esnaf ve vatandaşlarımıza alınan tedbirlere riayet edilmesi konusunda uyarılarda bulundu. Vali Polat pandemi sürecindeyiz. Bütün vatandaşlarımız Covit 19 virüsüne karşı tedbirler almaları gerekiyor. Bu virüsü toplumca önlem alırsak yenebiliriz. Maske , Sosyal mesafe ve temizlik kurallarına uyarak virüsü yenebiliriz. Dedi. Haber : Ö. Beler.

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.