Anasayfa / Güncel / Müzik Dinletisine Öğrenciler Yoğun İlgi Gösterdi

Müzik Dinletisine Öğrenciler Yoğun İlgi Gösterdi

Sarıkaya Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Sosyal ve Kültürel Faaliyetleri kapsamında Müzik Dinletisi etkinliği Sarı zeybek Kültür Merkezi Şehit Mustafa Kemal Devrilmez sinema salonunda gerçekleşti. Sarıkaya Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Sosyal ve Kültürel Faaliyetleri kapsamında Müzik Dinletisi etkinliği Sarı zeybek Kültür Merkezi Şehit Mustafa Kemal Devrilmez sinema salonunda gerçekleşti.İlçemizdeki eğitim ve öğretim kalitesini artırmak adına eğitim öğretim yılı başında oluşturulan proje ekibimizin bu ayki faaliyet konusu müzik dinletisi etkinliği oluşturdu. Bu kapsamda ilimiz Nida Tüfekçi Güzel Sanatlar Lisesi öğretmen ve öğrencilerden oluşan koro, programa katılan öğrenci ve misafirlere tam anlamıyla bir müzik şöleni yaşattı.Programın sonunda Kaymakamımız Yasin Özcan ekipte görev alan öğretmen ve öğrencilere teşekkür belgesi ve hediye takdim ettiler.

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.