Anasayfa / Güncel / TEŞEKKÜRLER AÇIKEL HER AY 500 TL ÖDEYECEK

TEŞEKKÜRLER AÇIKEL HER AY 500 TL ÖDEYECEK

İlklerin belediye başkanı Sarıkaya’nın Belediye başkanı Av. Ömer Açıkel’den yine bir ilk daha.

Başkan Açıkel Sosyal medya hesabından yaptığı Açıklamada; Salgın hastalığı tamamen atlattığımız sağlıklı günlerde hep birlikte çayımızı içmek kaydıyla, ilçemizde faaliyetine ara verilen ruhsatlı her kıraathane ve kahvehaneye Belediye Başkanlığımız tarafından aylık 500 TL çay parası ödemeyi kararlaştırdık.”dedi. Başkan Açıkel yine kendine yakışanı yaparak İlklerin belediye başkanı olduğunu kanıtladı. Teşekkürler Açıkel

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.