Anasayfa / Güncel / POLAT MAZBATASINI ALDI

POLAT MAZBATASINI ALDI

Sarızeybek Şehit Mustafa Kemal Devrilmez salonunda 25 Mart 2018 Pazar günü gerçekleştirilen 2018 Esnaf ve Sanatkarlar odası Başkanlık seçiminde 290 oy alarak yeniden başkanlığa seçilen Necati Polat ilçe Seçim Kurulu Başkanlığından oda Başkanlık Mazbatasını aldı. Başkan Necati Polat gazetecilere yaptığı açıklamada, “ Sarıkaya Esnaf ve Sanatkarlar odası başkanlığı olarak Esnaflarımızın her zaman yanında olduk, çalışma dönemlerimizde esnaf arkadaşlarımıza gerekli destek ve teşvikleri kazandırmak için oda olarak gayretli bir biçimde çalıştık. Kardeşlerimiz teveccüh gösterip bizleri tekrar göreve layık görmeleri bizleri daha fazlası ile memnun ve mutlu etti. Kendilerine teşekkür ediyorum. Her şey Sarıkaya için” dedi.

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.