Anasayfa / Güncel / REFÜJLERE KADIN ELİ DEĞDİ

REFÜJLERE KADIN ELİ DEĞDİ

Sarıkaya Belediyesi merkezdeki refüj yeşillendirme çalışması yapan personele Belediyede çalışan kadınları da yardım etti. Cadde üzerinde bulunan refüjlerde çiçeklendirme çalışması yapan kadınlar, “ilçenin estetiğine katkıda bulunmak amacıyla bizlerde yardım etmek istedik” dedi. Belediyenin yürüttüğü yeşillendirme ve çiçeklendirme çalışmalarında yardım eden Belediye Personeli kadınlar, çiçek fidelerini özenle toprakla buluşturuyor. Kadın çalışanlara teşekkür eden Belediye Başkanı Av. Ömer Açıkel, kadınların çiçek dikme ve yetiştirme konusunda usta olduklarını belirterek, refüjlere dikilen çiçeklerin ilçe estetiğine önemli katkı sağladığını, fakat bunların mutlaka korunması gerektiğini sözlerine ekledi.

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.