Anasayfa / Güncel / Zabıta Ekipleri Fırınlar Denetledi

Zabıta Ekipleri Fırınlar Denetledi

Gazete olarak yoğun uyarı ve isteklerimizin ardından Sarıkaya Belediyesi zabıta ekipleri, Ramazan ayında ilçede hizmet veren ekmek fırınlarını denetledi.
Sarıkaya Belediyesi zabıta ekipleri, ekmek fırınlarında hijyen ve gramaj denetimi yaptı.
Denetimle ilgili olarak açıklama yapan Sarıkaya Belediyesi Zabıta Amiri Bilal Öztürk, bu tip denetimlerin ilçede hizmet veren çeşitli iş yerlerinde sürekli olarak yapıldığını ve vatandaşların daha hijyenik ve sağlıklı hizmet alması için gerekli tedbirlerin yasal prosedürler içerisinde alındığını belirtti.
Öztürk, “Amacımız, vatandaşımızın sağlığını ve hakkını korumaktır. Bundan sonra da bu tür denetimlerimiz devam edecek.” diye konuştu.

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.