Anasayfa / Güncel / AY ÇİÇEĞİ HASADI DEVAM EDİYOR

AY ÇİÇEĞİ HASADI DEVAM EDİYOR

Geçen ay sarı ve turuncu tonlarıyla çiçek bahçelerini andıran ayçiçeği tarlaları, fotoğraf tutkunu ve doğasever çok sayıda kişiyi ağırladı. Fotoğraf tutkunlarının doğal stüdyosu ayçiçeği tarlalarında hasat zamanı geldi. Geçen ay sarı ve turuncu tonlarıyla çiçek bahçelerini andıran ayçiçeği tarlaları, fotoğraf tutkunu ve doğasever çok sayıda kişiyi ağırladı. Fotoğraf tutkunlarının doğal stüdyosu ayçiçeği tarlalarında hasat zamanı geldi.Bölgede “gündöndü” olarak da anılan ayçiçeğinin hasadı için biçerdöverler tarlalarda işbaşı yaptı.Sarıkaya Ziraat Odası Başkanı Şevki Güngör, yörede ayçiçeği hasadının erken ekim yapılan bölgelerde başladığını, geçen seneye oranla kuraklık nedeniyle az da olsa verimin düşük olduğunu ifade etti. Üreticilere bereketli bir hasat sezonu dileyen Güngör, şunları kaydetti:”Hasat yapılan yerlerden aldığımız verilere göre dönüm başına 50 kilogram ile 150 kilogram arasında bir verim olduğunu görüyoruz. Ortalama 70-150 kilogram arasında bir verim var. Tabi daha hasadın başındayız. İnşallah önümüzdeki günlerde verimler daha yüksek olur.”dedi.

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.