Anasayfa / Güncel / DOĞALGAZDA %95’e ULAŞTIK

DOĞALGAZDA %95’e ULAŞTIK

Sarıkaya Belediye Başkanı Osman Gözan gazetemizi ziyaret ederek iki mahallemizin daha doğalgaza kavuştuğunu müjdeledi.
Başkan Gözan; Hürriyet mahallesi ve Kayapınar mahallesinde doğalgaz hiç yoktu. Bu iki mahallemizi doğalgaza kavuşturduk. Diğer mahallelere planlananın  fazlası yaptık. Böylece ilçemizde imar sorunu olmayan yerlerde %95’e ulaştık. Bunun haklı gururunu yaşıyoruz. 2024 yılında doğal gaz hattımızı 3,5 kat artırarak, doğal gaz alamayan iki mahallemizi ve 500 hanemizi doğalgazla buluşturmanın mutluluğunu yaşıyoruz.
Bu önemli projeye desteklerinden dolayı TESKOMB Genel Başkanı Milletvekilimiz Abdulkadir Akgül, Milletvekilimiz Süleyman Şahan ve Sürmeli Gaz’ın sahibi Milletvekilimiz Yusuf Ahlatcı’ya teşekkür ederim.”dedi. Haber Özge Beker

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.