ESNAFIMZDAN AŞURE İKRAMI Ekim 17, 2016 Sarıkaya Bir yorum yaz 2,786 Görüntüleme Benzer Haberler İL GENEL MECLİSİ SARIKAYA YATIRIMLARINI DEĞERLENDİRDİ 8 saat önce PANCAR ÜRETİCİSİ MAĞDUR: GÜBREAVANSLARI GECİKTİ, ÇİFTÇİ ZORDA! 9 saat önce ARDUÇ’TAN PAS HASTALIĞI UYARISI 9 saat önce Mübarek aşure ayında vatandaşlarda çarşı esnafı ve halka aşure ikram etti. Aşure ikramını Sar-Tav Tavukçuluk işletmecisi Mehmet Dağlı ve Sultan Sarraf İşletmecisi Vedat ve Uğur Uysal kardeşler yaptı. 250 kg aşureyi yaklaşık 1500 kişi yedi. Vedat Uysal gazetemize yaptığı açıklamada bu bir hayır işidir biz ve komşumuz Mehmet abi birlikte organize ettik Aşureyi esnaf arkadaşlarımıza ve Halkımıza ikram ettik Allah hayrımızı ve ikramımızı kabul eder inşallah”dedi. Bizde bu mubarek ayın gereğini yapan esnaflarımızdan Vedat , Uğur Uysal ve Mehmet Dağlı’ya teşekkür ediyoruz. Manşet 2016-10-17 Mustafa TEK Paylaş Facebook Twitter Google +