Anasayfa / Güncel / KÖYLER GES’E KAVUŞUYOR

KÖYLER GES’E KAVUŞUYOR

Köylerimiz GES ile buluşuyor. İl Özel idaresinin projelerinden biri olan köylerde içe suyu kuyularının elektriğini güneşten sağlamak adlı proje tüm hızıyla devam ediyor.
Sarıkaya Kaymakamı Ahmet Nuri Demir beraberinde İl Genel Meclis Üyesi Adem Ateş ve Özel İdare Müdürü Adnan Arslan ile birlikte Özel idare yatırım programı kapsamında ilçemiz Kadıgüllü köyünde hayata geçirilen güneş enerjisi sistemi (GES) projesini yerinde inceledi.
İl Genel meclisi üyesi Adem Ateş yaptığı açıklamada sırası ile bütün köylerimize GES sistemine kavuşturacağız köylerimize hayırlı olsun, bizlere verdikleri desteği hizmet olarak alacaklar. dedi. Haber Yasemin Tek

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.