Anasayfa / Sarıkaya / YENİ SERVİS ARACIMIZ İLÇEMİZE HAYIRLI OLSUN

YENİ SERVİS ARACIMIZ İLÇEMİZE HAYIRLI OLSUN

Sarıkaya Belediyesi tarafından şehir içi servis hizmetinde kullanılmak üzere alınan Otokar marka Poyraz modeli servis aracının belediyemize teslimi gerçekleşti.  Sarıkaya Belediyesi tarafından şehir içi servis hizmetinde kullanılmak üzere alınan Otokar marka Poyraz modeli servis aracının belediyemize teslimi gerçekleşti.  Yaklaşık 260,000 Türk Lirasına alınan aracın ilk incelemesini yapan Sarıkaya Belediye Başkanı Av. Ömer Açıkel yeni servis aracının ilçemize ve ilçe halkına hayırlı uğurlu olmasını dilediğini belirtti.  Açıkel Sarıkaya halkı hizmetin en iyisine layık olduğunu söyleyerek elimizden gelenin en iyisini Sarıkaya halkına sunmaya çalışıyoruz.”dedi.

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

DİKER: “SARIKAYA’YA HİZMET İÇİN GECE GÜNDÜZ ÇALIŞACAĞIZ”

İYİ Parti Sarıkaya İlçe Başkanlığı görevine getirilen Nevzat Diker, gazetemize yaptığı açıklamalarda Sarıkaya için birlik …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.