Anasayfa / Güncel / YÜKSEKOKUL ÖĞRENCİLERİ ÖNLÜK GİYDİ

YÜKSEKOKUL ÖĞRENCİLERİ ÖNLÜK GİYDİ

Sarıkaya Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu öğrencileri için Efdal Park’ta önlük giyme programı düzenlendi. Programı Belediye Başkanı Av. Ömer Açıkel, Sarıkaya Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Yüksekokul Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hanife Doğan, Ak Parti İlçe Başkanı Bülent Doğan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cüneyt Yoldaş, Yüksekokul Öğretim Üyeleri ve öğrenciler katılım sağladılar. Bütün katılımcılar birlikte kahvaltı yaptıktan sonra önlük giyme törenine geçildi. Sırasıyla önlük giyen öğrencilere konuklar başarı dileklerini sundular. İlçemizde görevli öğretmenlerimizin müzik dinletisinin ardından düzenlenen önlük giyme töreni sona erdi ve katılımcılar günün anısına hep birlikte hatıra fotoğrafı çekindiler. Haber Merkezi

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.