Anasayfa / Güncel / CUMA GECELERİ AİLECE
CAMİDE BULUŞUYORUZ

CUMA GECELERİ AİLECE
CAMİDE BULUŞUYORUZ

Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından başlatılan ve 2022 yılı sonuna kadar devam edecek olan ‘Cuma Geceleri Ailece Camide Buluşuyoruz’ projesi kapsamında İlçe Müftümüz Dr. Emrah Kandemir Ofis Camiinde gençlerle buluştu. Çok sayıda gencin katıldığı ve samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada İlçe Müftümüz gençlerle beraber olmaktan duyduğu memnuniyeti ifade ederek, programa katılan gençlere teşekkür etti.
Haber Merkezi

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.