Anasayfa / Güncel / ERBEK TEŞEKKÜR ETTİ

ERBEK TEŞEKKÜR ETTİ

Milliyetçi Hareket Partisi Sarıkaya Belediye Başkan adayı Alpaslan Erbek sosyal medya hesabından bir açıklama yaptı. Erbek yaptığı açıklamada; “Dün yapılan seçimlerde halkımız tercihini yapmıştır.
Seçim sürecinin kavgasız gürültüsüz geçmesini sağlayan tüm aday arkadaşlara teşekkür ederim.
Vatandaşımızın tercihine saygı duyuyor memleketimiz için hayırlı olmasını Yüce Mevladan niyaz ediyorum.”dedi.
Sarıkayada bütün adayların sağ duyulu ve olgun davranışlarından dolayı seçim sürecinde ve oy kullanma esnasında da tatsız bir durumla karşılaşılmadı. Bütün adaylarda kendilerinden beklenen olgunluk ile seçimi tamamladı. Bizde seçime giren bütün adaylara sağ duyulu ve yapıcı davrandıkları için teşekkür ediyoruz.
Haber Murat yakışıklı

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.