Anasayfa / Güncel / ZİRAAT ODASI BAŞKANI ŞEVKİ GÜNGÖR’ÜN BERAT KANDİLİ MESAJI

ZİRAAT ODASI BAŞKANI ŞEVKİ GÜNGÖR’ÜN BERAT KANDİLİ MESAJI

Sarıkaya Ziraat Odası başkanı Şevki Güngör, Berat Kandili dolayısıyla bir mesaj yayınladı. Sarıkaya Ziraat Odası başkanı Şevki Güngör, Berat Kandili dolayısıyla bir mesaj yayınladı. Başkan Şevki Güngör mesajında, “Berat kelimesi; kurtulmak, suçlu olmamak, aklanmak, temizlenmek demektir. Müslümanların, Yüce Allah’ın bağışlamasıyla günahlardan arınmayı umdukları kutlu bir zaman dilimi olan ayrıca on bir ayın sultanı Mübarek Ramazan Ayı’nın da müjdecisi olan Berat Kandili, inananlara kulluk bilinci ve hesap verme şuuruyla suç ve yanlışlardan kaçınmaları, Yüce Allah’ın sonsuz rahmet ve merhametine sığınmaları gerektiğini bir kere daha hatırlatmaktadır. Kur’an ayı olarak da kabul edilen rahmet ve mağfiret mevsimi olan bu geceyi idrak etmenin sevinç ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bu duygu ve düşüncelerle; Sarıkaya halkının ve bütün İslâm aleminin Berat Kandili’ni tebrik ediyor, bu gecede yapılan duaların birlik ve beraberliğimizin güçlenmesine, insanlık aleminin barış ve huzuruna vesile olmasını diliyorum” dedi.

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.