Anasayfa / Güncel / BAYRAMIN BİRİNCİ GÜNÜ YÜCELSOY PETROL NÖBETÇİYDİ.

BAYRAMIN BİRİNCİ GÜNÜ YÜCELSOY PETROL NÖBETÇİYDİ.

4 günlük sokağa çıkma yasağında Sarıkaya Kaymakamlığının belirlediği nöbetçi petrollerden bayramın birinci günü açık olan Yücelsoy petrol mesai yaptı. İlçemzi Nevzat Şener bulvarında bulunan Yücelsoy petrol yetkililerinden İbrahim Yücelsoy’dan aldığımız bilgiye göre; “bayramın birinci günü nöbetçi olduklarını ifade etti, Yücelsoy hastane ve işi gereği dışarıya çıkmak zorunda kalan vatandaşların araçlarına akaryakıt ihtiyaçlarını karşıladıklarını bildirdi. Yücelsoy Acil olarak hastaneye gitmek zorunda olan vatandaşlarımız akaryakıt alıyor. Bazı çiftçilerimizde tarla ve hayvanlarına bakmak için köylerine ve de ahırlarına gidiyor. Bizden akaryakıt ihtiyaçlarını karşılıyoruz.” Dedi.

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.