Anasayfa / Güncel / SARIKAYA BELEDİYESİ SOKAĞA ÇIKMA YASAĞINDAN FAYDALANARAK ANA CADDELERİ TEMİZLİYOR

SARIKAYA BELEDİYESİ SOKAĞA ÇIKMA YASAĞINDAN FAYDALANARAK ANA CADDELERİ TEMİZLİYOR

 

Sarıkaya Belediyesi ekipleri öncelikle ilçe genelinde yer alan bütün umumi tuvaletler, okullar, camiler, kamu kurum ve kuruluşları olmak üzere bir çok yeri dezenfekte etti.

Dezenfekte konularda ki hassasiyetiyle dikkat çeken Sarıkaya belediye Başkanı Av. Ömer Açıkel bu kadarla da kalmadı ve ilçemizde ki ana arterleri ve vatandaşların sıklıkla kullandığı caddeleri itfaiye araçları vasıtasıyla dezenfekte ettirdi. Sokağa çıkma yasağının olduğu bu günlerde Sarıkaya belediyesi temizlik ekipleri sık kullanılan yolları deterjanlı su ve dezenfekte malzemeleri ile temizliyor.

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.