Anasayfa / Güncel / Hami-Yet Öğrencileri Moral Yemeğinde Buluştu

Hami-Yet Öğrencileri Moral Yemeğinde Buluştu

YGS VE TEOG sınavına hazırlanan 8. ve 12. Sınıf Hami-Yet öğrencileri yaklaşan sınavlar nedeniyle, moral vermek ve motivasyonlarını  yükseltmek amacıyla Kaymakamımız Yasin ÖZCAN öncülüğünde, Milli Eğitim Şube Müdürü Harun GÜNAYDIN’ın katılımıyla öğle yemeği düzenlendi. Hami-Yet sorumlusu rehber öğretmenler Ayten YILDIRIM ve Muhammed KARABULUT; yaklaşan sınavlara yönelik öğrencilerin neler yapmaları gerektiğini,  geri kalan zamanı nasıl verimli geçireceklerini,   sınavlara yönelik yaşanan stres ve kaygı durumlarına karşı yapılabilecek egzersizler konusunda bilgilendirilmişlerdir. Yemekten sonra öğrencilerilere çeşitli  hediyeler  verildi.

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI DÜZENLENDİ

Kayapınar İstiklal Ortaokulu ve Azapbaşlı Şehit Hasan Basri Kayaaltı Ortaokulu iş birliğinde düzenlenen TÜBİTAK 4006 …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.