Anasayfa / Güncel / Öğretmenlere Değerlendirme Toplantısı

Öğretmenlere Değerlendirme Toplantısı

Öğretmenlere Değerlendirme Toplantısı

İlçe Milli Eğitim Müdürü Cüneyt Yoldaş başkanlığında Ortaöğretim kurumlarında görevli öğretmenlerle toplantı yapılarak ilçemizin eğitim ve öğretim durumu konuşulup yapılacak çalışmalar hakkında bilgiler verildi.
Sarızeybek İş ve Kültür merkezinde düzenlenen toplantıda RAM Müdürü Fatih Şahbaz ve Şehit Hasan Hüseyin Aksoy Anadolu Lisesi Müdürü Fatih Şahin´in sunumlarıyla öğretmenlere eğitim ve öğretim konusunda ilçe olarak bulunduğumuz durum, bundan sonrası için yapılacak çalışmalar hakkında bilgi verildi.

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.