Anasayfa / Güncel / ZİRAAT ODASI SAHADA İNCELEME YAPTI

ZİRAAT ODASI SAHADA İNCELEME YAPTI

Sarıkaya Ziraat Odası Başkanı Şevki Güngör; “Sarıkaya Ziraat odası Ziraat Mühendislerimiz ve Tarım danışmanlarımız saha kontrollerine devam ediyorlar. Kuraklık stresi, ilaç ve gübre uygulaması sonuçları. Buğday kök çürüklüğü, pas hastalıkları, septoria hastalıkları, nohut antraknoz, Nohut sineği, şeker pancarı çıkış kontrolleri, mercimek de solgunluk, çörek otu ot ilacı uygulama sonuçları sahada dikkatlice takip ediliyor.
Üreticilerimize ziraat mühendislerimiz uyarı yaparak öğlen saatlerinde ilaçlama yapmayınız dediler. İlaçlamalar sabah erken saatlerde veya öğleden sonraki serin saatlerde yapılmalı diye de eklediler.
Bol bereketli doğal afet ve hastalıklardan ari bir sezon dilerim.”dedi. Haber Yasemin Tek

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.