Anasayfa / Güncel / FIRINLARA DENETİM

FIRINLARA DENETİM

Sarıkaya Belediyesi Zabıta ekipleri Sarıkaya’da faliyet gösteren fırınlara denetim yaptı. Sarıkaya belediyesi zapıta ekipleri denetlediği fırınlarda ilk önce hijyen denetimi yaptı. Daha sonra ekmeğin belirlenen gramajda olup olmadığına baktı. Edinilen bilgiye göre Sarıkaya’da denetlenen fırınların gramaj standartlarına uyduğu öğrenildi. Her hangi bir olumsuzluğun yaşanmadığı denetimlerde Zabıta Müdürü Kazım Özdemir; “Vatandaşlarımızın hiç bir sıkıntısı olmasın biz sürekli denetimlerimizi yapıyoruz”dedi.
Haber Özge beker

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.