Anasayfa / Güncel / MUHTARLAR GÜNÜ KUTLANDI

MUHTARLAR GÜNÜ KUTLANDI

19 Ekim Muhtarlar Günü Nedeniyle Çelenk Sunma Töreni Gerçekleştirildi
19 Ekim gününün her yıl Muhtarlar Günü olarak kutlanması hasebiyle ilçemizde de buna yönelik kutlama programı tertip edildi. Bu kapsamda ilk olarak Muhtarlar Derneği Başkanı Mesut Duru tarafından Hükümet Konağı Bahçesi Atatürk Anıtına çelenk sunulmasıyla başladı.
Tören Saygı duruşu ve istiklal marşının okunmasının ardından Muhtarlar Derneği Başkanı Mesut Duru’nun günün anlam ve önemiyle ilgili konuşma yapmasıyla sona erdi. Haber Özge Beker

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.