Anasayfa / Güncel / ŞEKER KARDEŞLERDEN COVİD-19 AŞISI İÇİN DESTEK

ŞEKER KARDEŞLERDEN COVİD-19 AŞISI İÇİN DESTEK

Kaymakam Selami Işık beraberinde Belediye Başkanı Av. Ömer Açıkel, İlçe Sağlık Müdürü Muhammed İkbal Altındağ ve Milli Eğitim Müdürü Abdullah Arkan ilçemiz Kaplıca mahallesi baran caddesinde hayırsever iş adamı Duran Şeker tarafından işyerinin aşılama programı için ücretsiz tahsis ettiği aşı standında incelemelerde bulundu.
Kaymakamımız Selami Işık, aşılama çalışmalar hakkında bilgi alarak çalışan personele özverili çalışmaları nedeniyle teşekkür etti. HABER MERKEZİ

Hakkında Mustafa TEK

Ayrıca bakın

HASTANEDEN İNSAN MANZARALARI

Kentin batısında yer alan Erzurum Şehir Hastanesi, çevre illere de hizmet sunan hilal şeklindeki girişine …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.